Порше 911 2024

At the core of the 2024 Porsche 911 ST lies an engineering marvel that propels driving experiences to new heights. Powered by a state-of-the-art twin-turbocharged 3.8-liter flat-six engine, the 911 ST roars to life with an exhilarating 550 horsepower. Read about the 2024 Porsche 911 interior, cargo space, seating, and other interior features at U.S. News & World Report. Also Read: Electrified 2024 Porsche 911 Hybrid Caught Charging Hard At The Nurburgring. The rear end is sporting more disguise, but we can see a new bumper with a higher license plate recess and a dual exhaust system with tips that are now located closer together. Рестайлинговая Porsche 911 2024 года является настоящей легендой, представляя собой идеальный автомобиль спортивного класса – эталон качества и скорости. новая специальная версия 911. За задними колесами находится атмосферный 4-литровый шестицилиндровый двигатель GT3 RS. Корпус изготовлен из пластика, армированного углеродным волокном, колеса из магния.

2023 Porsche 911 Dakar - первый взгляд!

In typical Porsche fashion, test mules of this new jacked-up 911 have been through a gruelling testing regime spanning more than half a million km, including more than 10,000 km off-road. it doesn't matter whether you're on your favorite driving road or pushing the limits on the race track - we are with you. Porsche 911, 2 параметра. 5 объявлений. Купить новый Porsche 911 в салоне официального дилера Порше. Цена Порше 911 2022 года в Москве.

Порше 911 2024 технические характеристики, комплектации и цены

A 911 Hybrid is likely, and should arrive no later than 2025 Porsche While Porsche has certainly embraced hybridization with zeal — note that all the most potent versions of the new Panamera are gas-electric models — the 911 has so far avoided adding electric motors to its internal combustion powerplants. Car and Driver claims the system will initially offer power similar to the 911 Carrera GTS, but more potent versions are possible … and, ultimately, likely. But the 911 — what with its particular rear-engined blend of vehicle dynamics and weight distribution being so crucial to its identity — will be a hard car to convert to electric mobility. The 911 could stick with internal combustion for a long time, thanks to eFuel Porsche Porsche has also been developing synthetic eFuel for combustion engines that would dramatically reduce emissions. Indeed, for all we know, the last gas-powered new car ever to be made could one day be a Porsche 911.

Заряжаться батарея будет от энергии рекуперации при торможении автомобиля и движении накатом, ёмкость будет небольшой, но достаточной, чтобы в тихом безвыхлопном режиме выехать с парковки. Об отдаче гибридной силовой установки пока можно только гадать, но ясно, что она будет существенно выше, чем у Porsche 911 GT2 RS поколения 991 на заглавном фото , на котором 3,8-литровая «битурбошестёрка» выдаёт максимальные 700 л. Новый гибридный Porsche 911 GT2 RS выйдет на рынок в 2026 году ограниченным тиражом, цена будет не менее 300 000 евро, но позже этот же гибридный привод Porsche предложит на более доступных версиях Porsche 911. Полностью электрический Porsche 911 появится лишь в следующем десятилетии, при этом версии с ДВС компания обещает выпускать так долго, как это будет возможно.

Еще 30 мм можно получить благодаря встроенным в подвеску лифтам как спереди, так и сзади. На скорости выше подвеска автомобиля будет автоматически опускаться. Вид сбоку Porsche 911 Dakar 2023 Для Porsche 911 Dakar были разработаны специальные покрышки, позволяющие двигаться на высокой скорости как по автотрассе, так и пересеченной местности. Шины имеют усиленную защиту от проколов и порезов.

From a wide spectrum of exterior paint colors to various wheel designs, interior trims, and stitching options, the 911 ST becomes a canvas upon which you can express your personal style. This level of personalization ensures that every 911 ST on the road is a one-of-a-kind masterpiece. This not only enhances performance but also contributes to fuel efficiency. The result is a harmonious marriage between aesthetics and engineering, where every line serves a purpose beyond the visual. The hybrid variant combines the power of the internal combustion engine with an electric motor, delivering not only enhanced performance but also reduced emissions. From its meticulously crafted engine to its advanced technology features, every aspect of the 911 ST has been engineered to elevate the driving experience to new heights. Pros Exhilarating Performance: The heart of the 911 ST lies in its powerful twin-turbocharged engine, delivering an impressive 550 horsepower. Luxurious Interior: The interior of the 911 ST is a haven of opulence and craftsmanship. Dynamic Driving Modes: The range of driving modes caters to a variety of driving preferences. Lane-keeping assist, adaptive cruise control, and other safety technologies contribute to a secure driving experience. Customization Options: The ability to personalize the 911 ST allows owners to create a vehicle that reflects their individual style and preferences, adding a touch of exclusivity to the driving experience. This exclusivity might place the vehicle out of reach for some enthusiasts. Limited Practicality: While the 911 ST excels on the road and the track, its sports car nature might limit its practicality for everyday tasks, such as carrying passengers or larger cargo. Firm Ride: The performance-oriented suspension might result in a firm ride, which could be less comfortable for drivers seeking a smoother experience on rough roads. Fuel Efficiency: The powerful engine and performance-focused nature of the 911 ST might result in lower fuel efficiency, particularly during spirited driving.

Porsche раскрыл подробности о новом 911

The 911 is also available in a range of special edition colors, such as the iconic Martini Racing livery. The car is also available in a range of two-tone color schemes, making it truly unique and eye-catching. The car is also available in a range of matte and metallic finishes. The Porsche 911 is available in a range of colors and finishes, making it a truly unique ride. Its range of special edition colors and two-tone schemes make it truly eye-catching, while its matte and metallic finishes add a touch of sophistication. Each model offers different performance capabilities. The 911 is available with a variety of engine options, from the 3. Each engine offers different levels of performance. The 911 is also available with a variety of transmissions, from the seven-speed manual to the eight-speed dual-clutch PDK. Each transmission offers a unique driving experience. Dimensions The Porsche 911 is a relatively compact car, measuring 4,491mm long, 1,852mm wide, and 1,301mm tall.

It has a wheelbase of 2,450mm and a curb weight of 1,470kg. The 911 has a generous luggage capacity of 405 liters, making it a practical choice for those who need to carry a lot of luggage. It also has a low center of gravity, making it a great car for cornering. The 911 is also relatively light, making it a great choice for those who want to enjoy the thrill of driving without sacrificing performance. Each of these cars offers a unique driving experience. The R8 is a mid-engined supercar that offers a combination of luxury and performance.

As such, the big-spoilered bruiser can only be had with a two-pedal automatic, a dizzying suite of electronic suspension adjustability, and upgrades aimed at squeezing optimal lap times at the track. Plucking the 518 horsepower, titanium con-rod equipped, individual throttle body-powered, 4. The dual-clutch is swapped for a six-speed, short-throw manual; the power-sucking hydraulic clutch is replaced by an unassisted unit that weighs half as much, and a single-mass flywheel enables blink-quick tachometer spins from idle to 9,000 rpm. Also axed is rear axle steering, whose power thirsty magnets and motors necessitate a bigger, heavier battery.

Для тех, кто хотел бы срочно сесть за руль спортивного Porsche, но при этом беречь экологию, Штайнер предложил выбрать другие модели бренда. Франк Мозер, вице-президент компании Porsche по модельному ряду 911 и 718, отметил, что сейчас в компании разрабатывается следующее поколение 992, которое появится примерно в середине десятилетия. Когда его попросили назвать точный год появления новинки, Мозер ответил: «Может быть, через два года». Время прохождения круга составляет 6. Время до ста составляет 2,8 с.

По сравнению с исходной Каррерой GTS дорожный просвет увеличен на 50 мм. В салоне установлены спортивные передние кресла, задние сиденья демонтированы. Также Porsche 911 Dakar имеет стекла уменьшенной толщины и облегченный 12-вольтовый аккумулятор. Данный автомобиль в Германии.

Объявлены официальные цены Porsche 911 2024 года в модификации S/T

Check out Porsche 911 2024 specifications. Get all information about 911 2024 features, dimensions, engine, seating capacity, & safety at one place. Майкл Штайнер, член правления Porsche, сказал, что модель 911 будет последней, которая превратится в электрокар. Сейчас основная проблема электромотора в 911 — это слишком большой вес автомобиля с аккумуляторами. В движение Porsche 911 Dakar приводит 3,0-литровый оппозитный турбодвигатель от упомянутого 911 Carrera 4 GTS. Движок выдает 480 л.с. (570 Нм) и имеет усиленные опоры от модели 911 GT3. Новый Porsche получил облегченный кузов, массивное антикрыло с дополнительными распорками. Максимальные обороты мотора — 9 400 об/мин. На гоночном болиде применяются капот и крыша как у Porsche 911 GT3, остальные кузовные детали оригинальные. Майкл Штайнер, член правления Porsche, сказал, что модель 911 будет последней, которая превратится в электрокар. Сейчас основная проблема электромотора в 911 — это слишком большой вес автомобиля с аккумуляторами.

Porsche 911 Carrera T 2024 review

2024 Porsche 911 S/T vs Porsche 911 Turbo Comparison - 21Motoring - Automotive Reviews The New 2024 Porsche 911 is a sports car that offers the most powerful powertrain with great handling. and it is likely that the New Porsche 911 will get a refresh for the 2024 Model year with some changes in its exterior and interior design. we will know in detail below about its changes for 2024 MY.
Porsche 911 Colors Первое, что сразу бросается в глаза в Porsche 911 Dakar, — это его дорожный просвет: он на 50 миллиметров выше, чем у модели 911 Carrera со спортивной подвеской.

The 2025 Porsche 911: What You Need to Know

Porsche 911 GT3 RS поколения 992 Фото: Porsche На аэродинамику работают и два новых элемента: на крыше появились вертикальные «плавники», а массивное заднее антикрыло стало таким большим, что впервые на серийном автомобиле Porsche верхняя кромка заднего крыла оказалась выше крыши автомобиля! Более того, антикрыло получило систему DRS — мощные гидроприводы меняют угол атаки крыла, снижая сопротивление на прямых, и переводят верхнюю плоскость крыла в режим максимальной прижимной силы в начале торможения. При этом за счёт углепластиковых дверей, передних крыльев, крыши и передней крышки капота массу автомобиля удалось довести до 1450 кг. Из карбона сделаны каркас сидений и декоративные панели, а отделка сочетает в себе классическую кожу и современный текстиль Racetex. Спорткар получил мультифункциональный руль и комбинированную цифровую панель приборов — аналоговый тахометр в центре обрамляют 7-дюймовые дисплеи, информацию на которых одним нажатием кнопки можно свести к необходимому минимуму, чтобы на высокой скорости ничего не отвлекатело пилота. Видео доступно на YouTube-канале Porshe.

Cargo convenience arrives via the front trunk and fold-flat rear seats, granting ample space for luggage. Infotainment mirrors base models but with enhanced software, Bose audio, and optional Burmester upgrade.

The ride is defined by all-wheel drive and an eight-speed dual-clutch automatic transmission. Porsche claims a 0-60 mph time of 2. Because of its reduced weight of 3557 pounds, the 911 Turbo S Lightweight gleamed brighter with a 2. Pricing The price ladder for the Porsche 911 Turbo lineup climbs steeply.

The result is a zero to 62mph time of 2. With favourable conditions, the Turbo S might be even quicker than buyers are led to believe. Truth be told, the Turbo S is bordering on being too quick and too fast. This sort of acceleration is just too physically demanding to be considered properly enjoyable anywhere other than a race circuit. You can feel it rearranging your internal organs and thudding the back of your bonce into the head restraints.

Make no mistake, the 992 Turbo S is savagely quick, but this trick gets surprisingly tiresome surprisingly quickly. Your mates will certainly be impressed. On overrun, the system pops and crackles like a firework display in a bowl of Rice Krispies, managing to startle pedestrians, other drivers and eliciting a wide grin from the infantile idiot me behind the wheel. When it comes to handling, you could argue the Turbo S continues to occupy the middle ground to great effect, but to do so would be to damn this masterpiece with faint praise. In Normal mode, the car strikes a balance between comfort and handling, but when you firm up the suspension and spin the steering wheel-mounted mode selector to Sport Plus, any question of balance goes out the window. Driver assistance is dialled back and the car instantly feels tauter and less forgiving. It feels like a ballerina on points. It handles that way, too.

At our test track, the GTS model bolted to 60 mph in just 2. Best of all, the 911 is as comfortable as ever and also better to drive. Its steering is communicative and brilliantly direct, and the coupe and convertible have increased cornering grip and stability.

Porsche 911

The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a fast rate: a base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp version for Turbo S versions power its all-wheel-drive launches. The all-new Porsche 911 Turbo S models have been completely redesigned for 2024. This next-generation 911 features an updated exterior design, interior layout, and more powerful turbocharged engines. Спорткар Porsche 911 Targa 2024 претерпевает очередное обновление. В Сети появились новые шпионские фотографии, которые дают понять, как будет примерно выглядеть такая машина. Remember the low, clean, mean-looking 911 Speedster that Porsche created in 2019 to usher the 991 era of 911 to a close? A 992-based limited-edition Speedster in similar vein is expected to go on show at the Los Angeles motor show in late 2023, ahead of 2024 sales. The 2024 Porsche 911 comes in 18 configurations costing $114,400 to $290,000. See what power, features, and amenities you’ll get for the money.

“992.2” Porsche 911 Slated For 2024 Debut

Рестайлинговая Porsche 911 2024 года является настоящей легендой, представляя собой идеальный автомобиль спортивного класса – эталон качества и скорости. The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a fast rate: a base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp version for Turbo S versions power its all-wheel-drive launches. Основные характеристики. Porsche 911 Купе 2022, 2023, 2024. Auto123 gets in a first drive of the 2024 Porsche 911 S/T, a model that will be available only in 2024 to celebrate the 911's 60th anniversary. новая специальная версия 911. За задними колесами находится атмосферный 4-литровый шестицилиндровый двигатель GT3 RS. Корпус изготовлен из пластика, армированного углеродным волокном, колеса из магния. Some will dismiss the new 911 Carrera T as a more expensive way to still be slower than the more powerful 911 Carrera S, which would be missing the point spectacularly for this latest addition to the 992-generation of Porsche’s 911 Carrera is the best one you can buy.

Porsche 911 Colors

"992.2" Porsche 911 Slated For 2024 Debut Первое, что сразу бросается в глаза в Porsche 911 Dakar, — это его дорожный просвет: он на 50 миллиметров выше, чем у модели 911 Carrera со спортивной подвеской.
2024 Porsche 911 Turbo S Specs АВТОDOM – официальный дилер Porsche в Москве и Санкт-Петербурге. Новые автомобили Porsche 911 2022-2023 в наличии. Акции и спецпредложения.

Представлен новый 385-сильный Porsche 911 Carrera T 2024 стоимостью 116,6 тысячи долларов

"992.2" Porsche 911 Slated For 2024 Debut Find 2024 Porsche 911 interior, exterior and cargo dimensions for the trims and styles available. Choose the desired trim / style from the dropdown list to see the corresponding dimensions.
"992.2" Porsche 911 Slated For 2024 Debut В основном благодаря новому «роботу» купе стало заметно динамичнее. Заднеприводный Porsche 911 Carrera S разгоняется до 100 км/ч всего за 3,7 с вместо 4,1 с у прежней модели.
Электрифицированный Porsche 911 Hybrid 2024 года заметили на Нюрбургринге В честь оригинального Porsche 911 S (ST) образца 1969 года салон получил отделку с комбинированной обивкой, у которой ткань имеет ретро-узор в полоску.

Porsche 911 ST Heritage 2024 замечен на тест-драйвах

Спорткар Porsche 911 Targa 2024 претерпевает очередное обновление. В Сети появились новые шпионские фотографии, которые дают понять, как будет примерно выглядеть такая машина. The 2024 Porsche 911 Turbo S delivers power at a fast rate: a base 573-hp 3.7-liter flat-six engine or a 640-hp version for Turbo S versions power its all-wheel-drive launches. Practical and liveable, but also blooming good to drive. The 911 is *the* all-round sports car. Read the full in-depth Top Gear review inside. In simple terms, the 2024 Porsche 911 S/T is what happens when you transplant the soul of the new GT3 RS in the body of a GT3 Touring. Read on to find out more!

Похожие новости:

Оцените статью
Добавить комментарий